Service & beheer

Wij gaan voor de totaaloplossing - online en offline

We werken bij Theiner ICT graag vanuit een totaaloplossing. Zo zien wij jouw ICT-vraagstukken niet als losse onderdelen van je bedrijf maar als een geheel. Het één kan tenslotte niet zonder het ander. Daarnaast verandert de markt snel en zijn consumenten gewend om aan alle kanten te worden voorzien van informatie.

Dankzij de vele specialisten die bij ons werken, opereren we dan ook van A tot Z. Of het nu gaat om je website of computernetwerk, onze medewerkers beheersen en beheren het allemaal. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar verzekerd van gewoon goedwerkende producten. Duidelijk over ICT. Dát is Theiner ICT!

SLA (Service Level Agreement)


Er zijn als je ons nodig hebt. Dat vinden wij nou écht belangrijk. Wanneer jij ons nodig hebt begrijpen we als geen ander waarom en is er altijd iemand van ons beschikbaar. Jouw ICT moet gewoon werken. We maken afspraken over de oplostijden van incidenten en problemen die optreden binnen jullie ICT-omgeving en andere cruciale diensten voor je bedrijf.

Inkoop uren (Strippenkaart)


Wil je ons juist flexibel in kunnen schakelen op een moment dat het nodig is? Neem dan vooraf een bepaald aantal support- en onderhoudsuren bij ons af. Met onze strippenkaart kun je gebruik maken van onze kennis en diensten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan hulp op afstand of op locatie en telefonische support.

Brainstormsessie


Tijdens een brainstormsessie ga je in gesprek met een van onze experts over jouw ICT-omgeving. Denk hierbij aan de huidige staat van je omgeving, gewenste manieren van (samen)werken en ambities voor de toekomst. Met de input uit de brainstorm en onze kennis leggen we een goede basis voor een vrijblijvend advies.

Storingen


Problemen of storingen met je ICT of telecommunicatie? Bel ons! We gaan dan direct aan de slag om het probleem op te lossen. Uiteraard verkleint de kans op storingen al enorm wanneer we ook jouw onderhoud en beheer verzorgen. We berichten je over algemene storingen en onderhoud met betrekking tot de bij ons afgenomen diensten.

Onderhoud


Een goede, digitale infrastructuur houdt niet op bij het plaatsen en installeren hiervan. Daarom is het onderhoud minstens zo belangrijk. We monitoren je bedrijfsnetwerk en systemen proactief op afstand en locatie en zorgen ervoor dat deze blijven werken. Zorg en aandacht staan hierbij centraal.

Levering


Onze service gaat verder dan het advies bij de aanschaf van nieuwe ICT-producten. Maar met een product alleen ben je er nog niet. Daarom zorgen we voor de levering, het plaatsen én installeren van alle apparatuur op locatie. Zodat jij meteen aan de slag kunt.

Migratie


Je komt altijd op een punt dat het tijd is voor vernieuwing. Het vernieuwen van de hardware, of juist alleen een update van de software. Het is natuurlijk van belang dat zo’n migratie soepel verloopt. Zowel technisch als operationeel. Een goede voorbereiding is daarbij heel belangrijk.

Training


Werken met ICT-producten vraagt om kennis en vaardigheden. Producten en diensten blijven zich in rap tempo ontwikkelen. Onze ICT professionals hebben altijd een up-to-date kennis en skills door zowel interne als externe trainingen.

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then