Contact

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag07:30 uur - 17:30 uur
Voor bedrijfskritische storingen zijn wij 24/7 bereikbaar via ons algemene telefoonnummer!

Gegevens

Theiner ICT B.V.
Doornhoek 4005
5465 TDVeghel
KVK75723948BTWNL860375195B01IBANNL24RABO0117643939
Routebeschrijving

Hulp op afstand

Wij kunnen hulp op afstand bieden via Splashtop. Download de hulptool via de onderstaande optie.

Domeinnaam opvragen

TechTalks

Aanmelden voor TechTalks

Telefonie (VoIP)

Met onze VoIP-oplossingen bel je eenvoudig via je internetverbinding, zonder afhankelijk te zijn van een vaste werkplek. Of je nu op kantoor bent, thuis werkt of onderweg, met een slimme telefooncentrale blijf je overal bereikbaar via je zakelijke nummer. Wij zorgen voor een stabiele verbinding, duidelijke gesprekken en een oplossing die meegroeit met jouw organisatie.

Man aan de telefoon

Telefonie (VoIP)

Flexibel bereikbaar, waar je ook bent

Met een VoIP-lijn bel je eenvoudig via je internetverbinding. Of je nu een eenvoudige centrale nodig hebt met een nummer en een voicemail buiten openingstijden, of een uitgebreid systeem met keuzemenu’s en wachtrijen. Met onze VoIP-oplossingen blijf je flexibel en altijd bereikbaar.

Je kunt bellen vanaf een vast toestel op kantoor, via een draadloze handset, op je computer met een headset of met een app op je mobiele telefoon. Of je nu op kantoor werkt, thuis of onderweg bent, jouw zakelijke nummer blijft overal beschikbaar. Ons ervaren team helpt je graag met het opzetten, beheren en onderhouden van een online telefooncentrale die precies aansluit op de wensen van jouw organisatie.

Krijg inzicht in jouw ICT!

In een vrijblijvend adviesgesprek bespreken we jouw wensen en uitdagingen. Daarna voeren we onze 360°-check uit om alles helder in kaart te brengen, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Medewerkers aan het werk

Veelgestelde vragen

Alles wat je wilt weten

Als je thuiswerkt of veel onderweg bent, is het prettig om toch bereikbaar te blijven op het vaste bedrijfsnummer. Je wilt misschien ook kunnen uitbellen met dat vaste nummer, zodat klanten jouw mobiele nummer niet zien. Gelukkig is dat heel eenvoudig te regelen.

Met een speciale app op je telefoon, die trouwens ook op je laptop of tablet gebruikt kan worden, kun je je vaste lijn overal meenemen. Inkomende oproepen naar het kantoornummer worden via die app naar jou doorgeschakeld. En wil je zelf iemand bellen? Dan kun je in de app uitbellen met het vaste nummer, terwijl je feitelijk je mobiele telefoon gebruikt. Voor de beller lijkt het dus alsof je gewoon vanaf kantoor belt.

Je kunt een persoonlijk bericht laten afspelen op momenten die jij kiest. Denk aan een kerstgroet tijdens de feestdagen of een korte melding dat het bedrijf tijdelijk gesloten is vanwege een bedrijfsuitje. Zo informeer je jouw klanten op een nette en professionele manier. Afhankelijk van het telefonieplatform dat je gebruikt, kun je dit zelf instellen. Mocht je liever willen dat wij het regelen, dan nemen wij het graag voor je uit handen.

Ja, dat kan heel eenvoudig. In de portal van jouw telefooncentrale kun je zelf aangeven wanneer jullie tijdelijk niet bereikbaar willen zijn. Dat kan voor een paar uur, een hele dag of zelfs meerdere dagen. Zo kun je bijvoorbeeld aangeven dat de lijnen gesloten zijn tijdens een bedrijfsuitje of vergadering. Vind je het fijner als wij het instellen? Geen probleem, geef het even aan ons door en wij regelen het graag voor je.