Contact

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag07:30 uur - 17:30 uur
Voor bedrijfskritische storingen zijn wij 24/7 bereikbaar via ons algemene telefoonnummer!

Gegevens

Theiner ICT B.V.
Doornhoek 4005
5465 TDVeghel
KVK75723948BTWNL860375195B01IBANNL24RABO0117643939
Routebeschrijving

Hulp op afstand

Wij kunnen hulp op afstand bieden via Splashtop. Download de hulptool via de onderstaande optie.

Domeinnaam opvragen

Stuur ons rechtstreeks een e-mail met je gegevens en de gewenste domeinnaam.

TechTalks

Aanmelden voor TechTalks

Werkplek- en serverbeheer

Bij ons begint alles met het begrijpen van jouw wensen, plannen en doelen. Op basis daarvan bouwen we een solide en compleet ICT-fundament dat precies aansluit bij de behoeften van jouw bedrijf.

Laptop met website van Theiner ICT

Computers / Laptops / Randapparatuur

Wij adviseren, installeren en onderhouden jouw apparaten

Op basis van jouw wensen en manier van werken kijken wij samen welk computersysteem hier het beste bij past. Is het ook belangrijk om makkelijk onderdelen te vervangen en te upgraden? Of werk je graag ergonomisch met een los beeldscherm en toetsenbord?

Neem jij ook jouw laptop vaak mee? Dan zijn er genoeg zaken om rekening mee te houden. Daarom zoeken wij en vinden altijd de best passende en persoonlijkste oplossing.

Systeem met kabels

Back-up

Geen zorgen over al je data

Wij helpen met het automatiseren van al jouw back-ups en monitoren deze actief en preventief. Zo hoef jij je geen zorgen te maken of alle data wel veilig is. Online back-ups, offline back-ups, wij slaan ook alles versleuteld op, op Nederlands grondgebied.

RMM systeem

Softwarelicenties

Software nodig? Wij helpen graag

Ondersteuning nodig bij de aanschaf van programma’s voor jouw computer? Geen probleem. Wij helpen bij het leveren, installeren en ook het onderhoud. Veilig en up-to-date. Zijn er problemen, dan wij staan 24/7 klaar om te helpen bij bedrijfskritische storingen.

Tablet met verschillende apps

Tablets

Duidelijk in advies, installatie en registratie van jouw tablet of mobiele telefoon

Op basis van jouw wensen zoeken we het meest geschikte mobiele apparaat. Ook ondersteunen wij bij het bestellen en zorgen voor het juiste onderhoud. Wij leveren en plaatsen het product en zorgen er natuurlijk voor dat deze helemaal klaar is voor gebruik. Geen omkijken naar installatie, registratie of overzetten van instellingen.

Medewerker aan het typen op toetsenbord

Service pakket

Duidelijkheid in de kosten van je ICT onderhoud

Rust in jouw facturatie en een duidelijk overzicht in de kosten. Maandelijks een vast bedrag per device voor monitoring, management, onderhoud, systeem updates en antivirus software.

Koos achter de computer

SLA (Service Level Agreement)

Wij zijn er altijd. Voor jou.

Klaarstaan als jij ons nodig hebt. Dat vinden wij nou écht belangrijk. Daarom is er altijd iemand van ons beschikbaar om jou verder te helpen. Jouw ICT moet gewoon werken, zo simpel is het. Wij maken afspraken over de oplostijden van incidenten en problemen die optreden binnen jullie ICT-omgeving en andere cruciale diensten voor het bedrijf. 

Headset

Inkoop uren (strippenkaart)

Overzicht en rust in je facturatie

Wil jij ons juist flexibel in kunnen schakelen op een moment dat het nodig is? Neem dan vooraf een bepaald aantal support- en onderhoudsuren bij af. Met onze strippenkaart kun jij gebruik maken van onze kennis en diensten. Denk hierbij aan hulp op afstand of op locatie en telefonische support.

Brainstormsessie

Structureel sparren over de toekomst van jouw bedrijf en de nieuwste ontwikkelingen op gebied van ICT

Tijdens een brainstormsessie ga jij in gesprek met een van onze experts over jouw ICT-omgeving. Denk hierbij aan de huidige staat van je omgeving, gewenste manieren van (samen)werken en ambities voor de toekomst. Met de input uit de brainstorm en onze kennis leggen we een goede basis voor een vrijblijvend advies.

Storingen

Wij zijn 24/7 bereikbaar!

Problemen of storingen met je ICT of telecommunicatie? Bel ons! Wij gaan direct aan de slag om het probleem op te lossen. Uiteraard verkleint de kans op storingen al wanneer wij ook jouw onderhoud en beheer verzorgen. Wij berichten je over algemene storingen en onderhoud met betrekking tot de bij ons afgenomen diensten.

Medewerkers aan het werk

Onderhoud

Zorg en aandacht voor jouw ICT

Een goede, digitale infrastructuur houdt niet op bij het plaatsen en installeren. Daarom is het onderhoud minstens zo belangrijk. Wij monitoren proactief het bedrijfsnetwerk en systemen op afstand en locatie, zodat deze blijven werken. Zorg en aandacht staan hierbij centraal.

Laptop van Dell

Levering

Wij zorgen ervoor dat je snel aan de slag kunt

Onze service gaat verder dan het advies bij de aanschaf van nieuwe ICT-producten. Maar met een product alleen ben jij er nog niet. Daarom zorgen wij voor de levering, het plaatsen én installeren van alle apparatuur op locatie. Zodat jij meteen aan de slag kunt.

Medewerkers in overleg met de klant

Training

Jouw kennis up-to-date houden

Werken met ICT-producten vraagt om kennis en vaardigheden. Producten en diensten blijven zich in rap tempo ontwikkelen. Onze ICT professionals hebben altijd een up-to-date kennis en skills door zowel interne als externe trainingen.

Hackprogramma

Migratie

Wij zorgen voor een soepele overgang

Jij komt altijd op een punt dat het tijd is voor vernieuwing. Het vernieuwen van hardware of juist alleen een update van de software. Het is natuurlijk van belang dat zo’n migratie soepel verloopt. Zowel technisch als operationeel. Een goede voorbereiding is daarbij heel belangrijk.

NAS

NAS

Creëer eenvoudig een eigen cloud

NAS staat voor ‘Network Attached Storage’ oftewel netwerkharddisk. Jij sluit deze aan op je eigen computernetwerk zodat je overal bij je bestanden kunt. Een soort mini-server dus. Samen met jou kijken we welke NAS het beste bij jou past.
Wij kijken ook naar de functies die jij wel of juist niet nodig hebt én natuurlijk naar je beschikbare budget.

Chips

Server

Geen investering nodig, veilig en altijd bereikbaar

Voor het versturen en ontvangen van e-mail heb je een mailserver nodig. Deze mailserver ontvangt als eerste de e-mail en stuurt deze vervolgens door naar de ontvanger. Een mailserver vergt technische kennis en is een grote investering.
Een e-mailhosting pakket is dan een goed alternatief. Met onze e-mail hosting zorgen wij voor een dagelijkse back-up, maken gebruik van de laatste technologieën en is jouw e-mail altijd bereikbaar.

Plan vandaag nog een vrijblijvend adviesgesprek!

In een adviesgesprek bespreken we jouw wensen en uitdagingen. Daarna voeren we onze 360°-check uit om alles helder in kaart te brengen, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Accountmanager Max aan het bellen

Veelgestelde vragen

Alles wat je wilt weten

Jazeker, we helpen je met plezier bij (bijna) al je vragen over software en hardware. Let er wel op dat wij geen applicatiebeheerder zijn. Dat betekent dat we je niet kunnen helpen bij specifieke vragen over de inhoud of het gebruik van een bepaald softwareprogramma. Bijvoorbeeld hoe een functie binnen het programma precies werkt. Voor zulke inhoudelijke softwarevragen kun je het beste aankloppen bij de ontwikkelaar of leverancier van dat programma.

Waar we je wel bij kunnen ondersteunen, is de installatie van software en algemene vragen over je computer en randapparatuur. Kortom, voor alle technische zaken rondom software en hardware staan we voor je klaar, maar voor diepgaande gebruiksvragen verwijzen we je door naar de maker van de software.

Wanneer de continuïteit van je bedrijf afhankelijk is van ICT, raden we altijd een SLA aan. Een SLA (Service Level Agreement) is een aparte overeenkomst bovenop onze standaard dienstverlening, waarin we duidelijke afspraken maken over bijvoorbeeld de oplostijden bij storingen en problemen. Met zo’n SLA weet je zeker dat kritieke problemen snel worden opgepakt en verholpen. Je voldoet daarmee ook aan eventuele eisen tijdens audits of kwaliteitskeuringen, omdat je kunt aantonen dat er gegarandeerde responstijden zijn afgesproken. Een SLA is maatwerk en wordt helemaal afgestemd op jouw wensen.

Deze vraag is afhankelijk van jouw situatie, je bedrijf en je wensen. Bij een cloudoplossing besteed je veel uit, zo neemt de cloudprovider bijvoorbeeld de beveiliging en het onderhoud van de server voor zijn rekening. Een cloudoplossing is eigenlijk niets anders dan dat je jouw bestanden en gegevens opslaat op een externe server van een dienstverlener. Het voordeel is dat je er zelf minder omkijken naar hebt.

Heb je als bedrijf echter bepaalde machines die worden aangestuurd door specifieke software? Dan is een cloudoplossing geen optie en heb je een fysieke server op locatie nodig. In zo’n geval houd je alles in eigen beheer en kun je rekenen op directe toegang en controle over je gegevens en systemen. Wat voor jou de beste keuze is, bespreken we graag samen zodat je een oplossing krijgt die bij jouw organisatie past.