Contact

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag07:30 uur - 17:30 uur
Voor bedrijfskritische storingen zijn wij 24/7 bereikbaar via ons algemene telefoonnummer!

Gegevens

Theiner ICT B.V.
Doornhoek 4005
5465 TDVeghel
KVK75723948BTWNL860375195B01IBANNL24RABO0117643939
Routebeschrijving

Hulp op afstand

Wij kunnen hulp op afstand bieden via Splashtop. Download de hulptool via de onderstaande optie.

Domeinnaam opvragen

TechTalks

Aanmelden voor TechTalks

Supportticket

Nieuwe ontwikkeling

Het supportticket vind je als icoon op je bureaublad.

Om nog makkelijker en sneller een probleem door te geven als klant hebben we het supportticket ontwikkeld. Het icoontje staat op jouw bureaublad van je eigen apparaat. Als je dit opent kun je een formulier invullen en versturen naar Theiner ICT. Wij ontvangen jouw vraag en lossen het op. En we hebben meteen alle juiste gegevens, ook van je apparaat. Handig toch!

Dit ticketsysteem kun je gebruiken als je een servicepakket hebt.

Nog geen servicepakket? Neem contact met ons op.