Contact

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag07:30 uur - 17:30 uur
Voor bedrijfskritische storingen zijn wij 24/7 bereikbaar via ons algemene telefoonnummer!

Gegevens

Theiner ICT B.V.
Doornhoek 4005
5465 TDVeghel
KVK75723948BTWNL860375195B01IBANNL24RABO0117643939
Routebeschrijving

Hulp op afstand

Wij kunnen hulp op afstand bieden via Splashtop. Download de hulptool via de onderstaande optie.

Domeinnaam opvragen

TechTalks

Aanmelden voor TechTalks

Onze servicedesk

Als jij een probleem hebt met jouw ICT omgeving, dan bel je Theiner ICT. Benieuwd hoe onze servicedesk werkt?

Als jij belt met Theiner ICT met een hulpvraag, krijg jij een van onze servicedesk medewerkers aan de telefoon.

Uiteraard kun jij als klant ook e-mailen naar support@theiner.nl of zelf een ticket inschieten als je voorzien bent van ons servicepakket. 

De kracht is om snel de vraag te beoordelen en het probleem te achterhalen. Door hun kennis en vaardigheden lossen ze 70% van de vragen op!

Mocht een vraag complexer zijn en niet binnen een uur opgelost worden. Dan schakelen ze een 2e-lijns supportmedewerker in

Hoe dan ook: jij wordt zo goed mogelijk geholpen, laat dat duidelijk zijn

Benieuwd hoe een werkdag eruit ziet?

Lees het verhaal van Gino, onze servicedeskmedewerker.