Contact

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag07:30 uur - 17:30 uur
Voor bedrijfskritische storingen zijn wij 24/7 bereikbaar via ons algemene telefoonnummer!

Gegevens

Theiner ICT B.V.
Doornhoek 4005
5465 TDVeghel
KVK75723948BTWNL860375195B01IBANNL24RABO0117643939
Routebeschrijving

Hulp op afstand

Wij kunnen hulp op afstand bieden via Splashtop. Download de hulptool via de onderstaande optie.

Domeinnaam opvragen

TechTalks

Aanmelden voor TechTalks

Verbeteringen voor Microsoft 365

Veiligheid voorop

Het Microsoft 365-team van Theiner ICT is hard aan het werk om jouw digitale omgeving veiliger te maken. Er zijn een aantal nieuwe opties die de beveiliging aanzienlijk gaan versterken. Hieronder lees je de verdere voordelen van deze veranderingen.

Dit levert het op

  • Efficiëntie: Bespaar tijd en voorkom onnodige onderbrekingen.

  • Veiligheid: Altijd beschermd met de nieuwste beveiligingsupdates.

  • Gemak: Updates worden op afstand geregeld, jij hoeft daar niets voor te doen.

Wat ga jij verder merken van de verbeteringen in de Microsoft omgeving? Hieronder uitgebreidere informatie over de ontwikkelingen.

Voorwaardelijke toegang

Met deze functie is er meer controle over wie toegang heeft tot applicaties en gegevens. Alleen gebruikers die voldoen aan specifieke voorwaarden, zoals Multi-Factor Authenticatie (MFA) bij toegang vanaf onbekende netwerken, krijgen toegang. Dit verhoogt de beveiliging en vermindert risico's voor de bedrijfsdata.

Voorbeeld: Stel dat het bedrijf wilt waarborgen dat medewerkers alleen toegang hebben tot bedrijfsapplicaties wanneer ze zich binnen het bedrijfsnetwerk bevinden, of MFA hebben ingeschakeld als ze buiten het netwerk werken.

Self Service Password Recovery

Wachtwoord vergeten? Geen probleem! Jij kunt nu eenvoudig het wachtwoord resetten zonder tussenkomst van de IT-afdeling. Dit bespaart tijd en verlaagt de druk op onze helpdesk. Bevestig jouw identiteit via een beveiligde portal en ga snel weer verder met je werk.

Voorbeeld: Een medewerker vergeet zijn wachtwoord. In plaats van de IT-servicedesk te bellen, kan diegene via een beveiligde portal zijn wachtwoord resetten. Door de code te gebruiken wat is verstuurd naar het geregistreerde telefoonnummer.

External tag

E-mails van buiten je organisatie worden nu gemarkeerd met een waarschuwingslabel. Dit helpt je om verdachte e-mails gemakkelijker te herkennen en voorkomt dat je onbedoeld phishing-pogingen opent. Zo blijf je alert en bescherm je jouw gegevens tegen externe dreigingen.

Voorbeeld: Een werknemer ontvangt een e-mail met het onderwerp "[External] HR Updates". De externe tag maakt duidelijk dat deze e-mail van buiten de organisatie komt, wat helpt om extra voorzichtig te zijn bij het openen van bijlagen of links.

Duidelijk over ICT

Wanneer onze collega’s dit allemaal hebben ingesteld, ontvang je een e-mail met verdere informatie en uitleg. Heb jij nog andere vragen, neem contact met ons op! Wij helpen je graag verder.

Ik wil contact opnemen