Voer updates uit
Het uitvoeren van regelmatige updates voor zowel hardware als software is essentieel om de veiligheid van onze systemen te waarborgen. De standaard updates van Windows worden niet getest en gaan vaak in zogeheten ‘preview’ variant actief bij klanten. Dit betekent dat deze niet uitvoerig zijn getest, daardoor kunnen ze nog fouten bevatten waardoor je systeem niet meer lekker werkt of nog erger: uitvalt.
Voordat onze klanten een update ontvangen hebben wij deze uitvoerig getest op fouten en filtert onze geavanceerde RMM-tool (Remote Monitoring en Management) de updates van Microsoft. Hierdoor weet jij zeker dat de updates welke wij installeren aanzienlijk minder fouten bevatten!
Beperk toegang
Niet iedereen binnen Theiner ICT heeft toegang tot onze klantgegevens. Daarom hebben onze medewerkers beperkte toegang tot de wachtwoorden van jou. Als één van onze medewerkers dit nodig heeft om jou te helpen kunnen ze dit aanvragen en houden we alles bij in logboeken.
Maar het gaat verder. Binnen Microsoft 365 zijn er blokkades en op modems passen wij de ‘Whitelist techniek’ toe, zodat wij alleen toegang hebben. En wist je dat wij verplicht zijn om een datalek binnen 24 uur te melden? Op deze manier kunnen we snel schakelen om de gevolgen te beperken.